Przejdź do głównej zawartości

Chrzest Święty Zuzanny

Witajcie

Niedawno miałam przyjemność robić reportaż z bardzo ważnej uroczystości, jaką jest Chrzest Święty małej Zuzi. Msza św. obywała się w Żaganiu w kościele pw. Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny, a po niej odbyła się sesja plenerowa w pięknym przy restauracyjnym ogrodzie.

Dziękuję rodzicom za zaufanie i dobrą współpracę podczas wykonywania fotoreportażu z Chrztu Świętego Waszej uroczej córeczki Zuzi.

Po niżej zapraszam do obejrzenia kilka ujęć z tego wydarzenia.


Lubicie czarno - białe zdjęcia, bo jak ostatnimi czasy bardzo polubiłam, mają takie coś w sobie co mnie do nich coraz bardziej ciągnie. :) 



Dla  wszystkich co nie widzieli mojego poprzedniego postu:  Doszły do mnie informacje, że zdjęcia są za małe na moim blogu, więc spieszę poinformować, wszystkich moich miłych, że jak chcecie zobaczyć w większej rozdzielczości zdjęcie wystarczy na nie nacisnąć i pojawi się w pełnej rozmiarze. :) 



Niestety nie mam pozwolenia na opublikowanie całego reportażu z Chrztu Świętego, ale tylko fotografię tego typu. Osoby zainteresowane wykonaniem przeze mnie reportażu z tej uroczystości zapraszam do kontaktu, wtedy będę mogła podesłać link do całej wykonanej przeze mnie pracy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Złota rocznica urodzin

Witajcie moi drodzy :) Przychodzę do Was z pięknymi wspomnieniami z urodzin, zatrzymanymi wielu kadrach. Impreza urodzinowa odbywała się w stylowo oraz elegancko urządzonej restauracji Wino i Grono  w Zielonej Górze. Atmosfera na tej uroczystości była wyjątkowo przyjemna, a współpraca z rodziną przebiegała wspaniale. Serdecznie dziękuję za możliwość wykonania dla was tej niezwykłej pamiątki w dniu urodzin solenizantki. :)  Wszystkiego najlepszego :) 

Trochę z innej bajki.... :)

 Witajcie :) Dziś przedstawiam Wam zupełnie nowe fotografie, których nigdy wcześniej nie mieliście okazji u mnie zobaczyć. Miałam ogromną przyjemność wykonać te piękne zdjęcia razem z Natalią. Jestem z nich niezmiernie dumna. Chciałabym podziękować Jakubowi Kazimierczakowi za ogromną dawkę wiedzy, dzięki której powstały te niesamowite dzieła. :) Zapraszam do oglądania i pozostawienia po sobie jakiegoś śladu w postaci komentarza. 😆

Trochę z innej bajki cz. 2

 Witajcie :) Tym razem mam dla Was fotografie w słonecznych, letnich odcieniach, wykonanych w studiu w Zielonej Górze.  Zdjęcia które macie możliwość oglądać powstały przy współpracy ze wspaniałą modelką z Natalią.  Zapraszam do oglądania i pozostawienia po sobie jakiegoś śladu w postaci komentarza. :)