Przejdź do głównej zawartości

Rodzinna sesja pełna miłości

Witajcie 


Dziś mam dla Was nieco inną jak na ten czas sesję rodzinną, którą robiłam sympatycznej rodzince  Izabeli, Pawłowi oraz ich dwójce uroczych dzieci. Zdjęcia były wykonywane w stylu lifestyle oraz klimacie walentynek chociaż mamy już marzec ale nam to nie przeszkadzało żeby w tym miesiącu również poczuć się tak samo jak 14 lutego bo w sumie te święto miłości można celebrować przez cały rok nie tylko w tym jednym wyznaczonym dniu więc wykonałam dla nich te zdjęcia i wszyscy byliśmy z tego względu bardzo szczęśliwi . :) Dziękuję, za mile spędzony czas który tak szybko zleciał. 

Zapraszam do obejrzenia  :) 


Nie mogłam się zdecydować, bo oba zdjęcia są urocze :) 
Które Wam się bardziej podoba ? 




Tutaj taka sama sytuacja, dwa bardzo podobne zdjęcia ale oba są uroczę 
więc postanowiłam że wezmę je i sami zdecydujecie, które do Was lepiej przemawia. :)





Zdjęcia rodzinne jednak mają w sobie jakąś taką magię w sobie, że przyjemnie się je ogląda nawet jeśli są to znajomi czy całkowicie obce osoby z którymi podczas sesji już nawiązało się pewną relację. :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Złota rocznica urodzin

Witajcie moi drodzy :) Przychodzę do Was z pięknymi wspomnieniami z urodzin, zatrzymanymi wielu kadrach. Impreza urodzinowa odbywała się w stylowo oraz elegancko urządzonej restauracji Wino i Grono  w Zielonej Górze. Atmosfera na tej uroczystości była wyjątkowo przyjemna, a współpraca z rodziną przebiegała wspaniale. Serdecznie dziękuję za możliwość wykonania dla was tej niezwykłej pamiątki w dniu urodzin solenizantki. :)  Wszystkiego najlepszego :) 

Trochę z innej bajki.... :)

 Witajcie :) Dziś przedstawiam Wam zupełnie nowe fotografie, których nigdy wcześniej nie mieliście okazji u mnie zobaczyć. Miałam ogromną przyjemność wykonać te piękne zdjęcia razem z Natalią. Jestem z nich niezmiernie dumna. Chciałabym podziękować Jakubowi Kazimierczakowi za ogromną dawkę wiedzy, dzięki której powstały te niesamowite dzieła. :) Zapraszam do oglądania i pozostawienia po sobie jakiegoś śladu w postaci komentarza. 😆

Trochę z innej bajki cz. 2

 Witajcie :) Tym razem mam dla Was fotografie w słonecznych, letnich odcieniach, wykonanych w studiu w Zielonej Górze.  Zdjęcia które macie możliwość oglądać powstały przy współpracy ze wspaniałą modelką z Natalią.  Zapraszam do oglądania i pozostawienia po sobie jakiegoś śladu w postaci komentarza. :)