Przejdź do głównej zawartości

Festyn Lotniczy w Przylepie

Witam Was

Chciałabym Wam dziś pokazać reportaż, który robiłam w maju 2017 roku, byłam pierwszy raz na takim festynie a także nie robiłam nigdy wcześniej tego rodzaju zdjęć, więc postanowiłam spróbować czegoś nowego. A z drugiej strony szkoda by było być na takim wydarzeniu i nie robić zdjęć podczas niesamowitych podniebnych pokazów akrobatycznych. Dodaje dopiero teraz ten fotoreportaż, ponieważ wcześniej, przed pandemią koronawirusa było o wiele więcej innej pracy a teraz jest na to czas i można odgrzebać stare, ale jednak aktualne zdjęcia z przed kilku lat. Aktualne, bo co roku na tym festynie można zobaczyć bardzo podobne podniebne akrobacje w wykonaniu grupy żelazny oraz innych grup zaproszonych na tą okazję. Warto się wybrać, choć raz na takie wydarzenie jak ktoś z Was lubi tego typu atrakcje a na pewno będzie chciał tam wrócić za rok jeszcze raz, a może tak jak ja pójdzie krok dalej i wybierze się na Air Show do Poznania albo do Radomia. Ja wybrałam Poznań i mogę polecić każdemu, a jak jeszcze nie widzieliście tego fotoreportażu z tych pokazów to zapraszam do obejrzenia i kliknięcia w ten link: Air Show Poznań.
Po niżej efekty mojej pracy na tym festynie lotniczym w Przylepie.
























Nocny pokaz z światłami ze specjalnie zamontowanymi światłami, aby był taki ciekawy efekt. 


 Dwa samoloty lecące jeden za drugim dają taki efekt na zdjęciu oraz specjalne oświetlenie tych samolotów. 

Komentarze

  1. Genialne wydarzenie - raz miałam okazje takie coś widzieć. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobała Ci się moja relacja, trochę przeterminowana ale jak to napisałam jeszcze aktualna :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Złota rocznica urodzin

Witajcie moi drodzy :) Przychodzę do Was z pięknymi wspomnieniami z urodzin, zatrzymanymi wielu kadrach. Impreza urodzinowa odbywała się w stylowo oraz elegancko urządzonej restauracji Wino i Grono  w Zielonej Górze. Atmosfera na tej uroczystości była wyjątkowo przyjemna, a współpraca z rodziną przebiegała wspaniale. Serdecznie dziękuję za możliwość wykonania dla was tej niezwykłej pamiątki w dniu urodzin solenizantki. :)  Wszystkiego najlepszego :) 

Trochę z innej bajki.... :)

 Witajcie :) Dziś przedstawiam Wam zupełnie nowe fotografie, których nigdy wcześniej nie mieliście okazji u mnie zobaczyć. Miałam ogromną przyjemność wykonać te piękne zdjęcia razem z Natalią. Jestem z nich niezmiernie dumna. Chciałabym podziękować Jakubowi Kazimierczakowi za ogromną dawkę wiedzy, dzięki której powstały te niesamowite dzieła. :) Zapraszam do oglądania i pozostawienia po sobie jakiegoś śladu w postaci komentarza. 😆

Trochę z innej bajki cz. 2

 Witajcie :) Tym razem mam dla Was fotografie w słonecznych, letnich odcieniach, wykonanych w studiu w Zielonej Górze.  Zdjęcia które macie możliwość oglądać powstały przy współpracy ze wspaniałą modelką z Natalią.  Zapraszam do oglądania i pozostawienia po sobie jakiegoś śladu w postaci komentarza. :)